loading...
فانی فور فان
Ihsan بازدید : 233 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (1)

redrose

هر گل برای خود معنی خاصی دارد از یک گل رز زیبا گرفته تا داوودی سفید. در تمامی آنها معنایی خاص نهفته است که با توجه به آن می توانید بفهمید که یک دسته گل مناسب برای هدیه دادن به طرف مقابل خود کدام یک می باشد و به راحتی آن را انتخاب کنید. با ما باشید تا بفهمید هر گل برای هدیه دادن چه معنی دارد؟

لطفا به ادامه مطلب بروید ... تشکر ...

Ihsan بازدید : 123 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

برای یک شروع خوب هیچ وقت دیر نیست. حتما شما هم بر حسب عادت بخشی از کارهایتان و یا شروع یک کار جدید را به اول هفته موکول کرده اید؛ امروز همان روز است پس بهتر است دست به کار شوید تا هفته ای موفق را آغاز کنید. همه می دانیم که برای شروع یک فعالیت جدید و شروع کارها هیچ وقت دیر نیست اما اغلب عادت کرده ایم آن را به شروع هفته یا شنبه موکول کنیم، امروز همان شنبه ای است که برای آغاز درنظر گرفته ایم، پس بیایید شروع کنیم. در ادامه با ما همراه باشید تا یازده راز برای شروع یک هفته موفق را با شما در میان بگذاریم:

1. برنامه ریزی کنید: یک دفترچه تهیه کنید و اولویت های هفته را در آن یادداشت کنید هر کاری که انجام شد و یا هرقرار ملاقاتی را که انجام دادید تیک بزنید تا مطمئن شوید چیزی از قلم نیفتاده است.

2. وقت بگذارید: برای انجام هر کار، ساعتی را تعیین و برآورد کنید آن مسئولیت یا کارتان چقدر طول می کشد به این ترتیب خودتان را موظف خواهید کرد در اسرع وقت به انجام امور بپردازید.

Ihsan بازدید : 285 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

به عنوان مقدمه مایلم این سوال را از شما بپرسم به نظر شما بهترین گوشی های هوشمند آندرویدی تاریخ کدام است؟ جواب دادن به این سوال آسان نیست چون در طول تاریخ گوشی های هوشمند آندرویدی وشرکت های زیادی بودند که با عرضه گوشی های متنوع پا در این عرصه گذاشتند با ما و بهترین گوشی های هوشمند آندرویدی همراه باشید.

Best-Android-Phones

لطفا به ادامه مطلب بروید ... تشکر ...

Ihsan بازدید : 107 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

Chrome محبوبترین مرورگر شناخته شد. از بین مرورگرهای Firefox,IE و Opera و Chrome، کاربران گوشی های موبایل وکامپیوترها بیشتر از مرورگر Chrome استفاده می کنند.

chrome

Ihsan بازدید : 178 پنجشنبه 03 بهمن 1392 نظرات (0)

بررسی داستان جاذبه، با نگاهی به افتادگی سیب و نقش آن در پیشرفت علم، میوه ای که پای ثابت سفره هفت سین و بشقاب های پذیرایی نوروزی است

 

این شماره می خواهیم درباره داستان کشف جاذبه صحبت کنیم. یک روز آقای اسحق نیوتون نشسته بود زیر یک درخت سیب و داشت به شگفتی های آفرینش تدبر می کرد . حالا تعجب می کنید که چرا نیوتون اسمش اسحق بوده. شما دقت کنید در دنیای علم از این اسم های زیاده، مثلا سعدی کارنو، خیام پاسکال، توی لیگ های اروپایی هم ما داریم ، مثلا دوستی اسمش حبیب و فامیلش کلوتوره یا عیسی و نام خانوادگی اش ترائوره است. برعکس هم داریم که اسماشون خارجیه ولی فامیلشون ایرانی. مثلا آندره آقاسی؛ این آقاسی ورزشکار مردمیه! یا مثلا خانمی داریم به اسم کاترین و نام خانوادگی بگلو. بگلو از ایلات (!) مهم منطقه چابکسر هست. 

Ihsan بازدید : 107 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)
 میدونی اسمت به زبان بلبلی چی میشه؟
سایتی که آدرسش رو در ادامه مطلب گذاشتم نتیجه مدتها کارعلمی چند پرنده شناسه که تونستن تن صدا و آوای بلبلها رو رمز گشایی کنن. با این ابتکاری جدید, شما میتونید متوجه بشید که ترجمه اسم شما به زبان بلبلی چی میشه. به این صورت که شما با نوشتن اسم خود در این سایت می توانید آن را به زبان بلبل بشنوید و در صورت علاقه، صدای مورد نظر رو دانلود کرده و به عنوان زنگ اس ام اس یا زنگ گوشی استفاده کنید. خیلی باحاله
لطفا به ادامه مطلب  برويد ... تشكر ...
 
Ihsan بازدید : 158 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

در فرهنگ ما ایرانی ها انبوهی از روزهای"شهادت"، "ولادت"، "اعیاد و عزاداری‌های مذهبی و غیرمذهبی" روزهای تقویم‌های رسمی و غیر رسمی را به خود اختصاص داده‌اند. هرچند در سال‌های گذشته در برخی کشورهای غربی، روز جهانی "بوسه" و "توالت" تعجب‌برانگیز بودند اما حالا روزهای گرامی‌داشت عجیب و غریب زیادی در تقویم‌های جهانی جای خود را باز کرده‌اند که گفتنش به نگفتنش می ارزد.
 


20 ژانویه، روز شلوار گرمکن

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

در گذشته ظاهر شدن با شلوار گرمکن در اماکن غیر ورزشی و عمومی، نشانه‌ای از سطح نازل فرهنگی تلقی می‌شد. اما بعد از این‌که ستارگان سینما و ورزشی تابوشکنی کردند، حال جوانان بسیاری با این شلوار در اماکن عمومی ظاهر می‌شوند. چهار جوان سوئیسی روز ۲۰ ژانویه را روز شلوار گرمکن نام‌گذاری کرده‌اند و حتی پیج فیس‌بوک آن‌ها ۴۷ هزار لایک نیز خورده است.

لطفا براي ديدن بقيه به ادامه مطلب برويد...تشكر...

Ihsan بازدید : 95 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)
.:: سيزده خط براي زندگي ::. 
 .:: گابريل گارسيا ماركز ::.
1- دوستت دارم، نه به خاطر شخصيت تو، بلكه بخاطر شخصيتي كه من در هنگام با تو بودن پيدا مي­كنم.  
2- هيچكس لياقت اشك­هاي تو را ندارد و كسي كه چنين ارزشي دارد باعث اشك ريختن تو نمي­شود.
3- اگر كسي تو را آنطور كه مي­خواهي دوست ندارد، به اين معني نيست كه تو را با تمام وجودش دوست ندارد.
4- دوست واقعي كسي است كه دست­هاي تو را بگيرد ولي قلب تو را لمس كند.
5- بدترين شكل دلتنگي براي كسي آن است كه در كنار او باشي و بداني كه هرگز به او نخواهي رسيد.
برای دیدن بقیه به ادامه مطلب بروید ... تشکر ...
 
Ihsan بازدید : 108 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

میدانستید که انسان می تواند حدود 40 روز بدون غذا زندگی کند اما فقط 7 روز بدون آب، 8-6 دقیقه بدون هوا و لحظه ای بدون نیروی حیات طاقت می آورد ؟

آیا میدانستید که بیش از نیمی از استخوان های بدن انسان در دست ها و پاها هستند ؟

آیا میدانستید که قلب 3 میلیارد مرتبه در عمر متوسط انسان می تپد ؟

آیا میدانستید که نوزاد تازه متولدشده 350 استخوان دارد اما این تعداد برای یک بزرگسال 206 عدد است ؟

آیا میدانستید که خون یک عضو مایع بدن انسان است ؟

آیا میدانستید که همه انسان ها در زمان تولد کوررنگی دارند ؟

آیا میدانستید که ریه های ما بیش از 15000 لیتر هوا را هر روز تنفس می کند. سطح ریه ها تقریباً هم اندازه یک زمین تنیس است ؟

 

برای دیدن ادامه دانستنی ها به ادامه مطلب بروید ... تشکر ...

Ihsan بازدید : 109 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)
خبرهایی در دنیایی مجازی مبنی بر کلاه برداری اینترنتی یک دختر 21 ساله منتشر شده حاکی از آن دارد که این دخترتوانسته حساب های کاربران بسیاری را در  انگلستان و امریکا  هک کند و از این راه مقدار زیادی پول را بدست آورد.
 
دختری 21 ساله که جذاب ترین هکر جهان شد +عکس
لطفا به ادامه مطلب بروید ... تشکر ...
Ihsan بازدید : 122 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

یکی از بازی هایی که در استخر حتما آن را انجام داده اید، مسابقه "نفسگیری" است. در این مسابقه فردی برنده خواهد بود که شش های بهتر و قوی تری دارد. این مسابقه به صورت جهانی نیز برگزار میشود که در آن شرکت کننده ها به دنبال شکستن رکورد جهانی هستند.

"استیگ سورینسن" یک شناگر دانمارکی است که در سال 2010 توانست رکورد جهانی نگه داشتن نفس را در دست بگیرد. رکورد او زمان باورنکردنی 20 دقیقه و 10 ثانیه است که وارد کتاب گینس شد و لقب مرد"شش جادویی" را به او داد.

شُش های جادویی این مرد گینس را شوکه کرد (عکس)
Ihsan بازدید : 138 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

چگونه در تعطیلات اضافه وزن نگیریم؟

تعطیلات پیش روی ماست و این یعنی می توانیم از خوشمزه ترین و محبوبترین غذاها و دسرهای فصلی که همه سال چشممان به دنبالشان بوده، لذت ببریم. وقتی تعطیلات بیشتر باشد، مطمئناً میهمانی ها هم بیشتر خواهد بود و باز آمار این خوردنی های لذیذ هم بیشتر می شود. مطمئن هستم که می دانید این غذاهای خوشمزه چه بلایی سرمان خواهد آورد. بله درست حدس زدید؛ اضافه وزن. تحقیقات نشان داده است که مردم در دوران تعطیلات بیشتر از زمانهای عادی وزنشان بالا می رود و این وزن اضافه طی سالها روی هم جمع می شود و منجر به چاقی می شود. اضافه کردن وزن خیلی راحت تر از کم کردن آن است به همین خاطر وقتی حتی فقط نیم یا یک کیلو هم وزنتان طی تعطیلات بالا می رود، این احتمال وجود دارد که نتوانید آن را پایین بیاورید. اما می توانید از همین حالا برنامه ریزی کنید که طوری از تعطیلاتتان لذت ببرید که دور کمرتان یک سانت هم بیشتر نشود. این 10 نکته را دنبال کنید تا از اضافه وزن دوران تعطیلات در امان بمانید.

Ihsan بازدید : 151 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (1)

مواد غذایی را چگونه لذیذ کنیم؟

می دانیم که بعضی از موادغذایی برای سلامتی ما خیلی خوب است، اما اگر ندانیم با آنها چطور غذا درست کنیم، چه؟ یا حتی بدتر از این، اگر از مزه آنها خوشمان نیاید چه؟ کلاه و پیشبند آشپزیتان را ببندید و چاقو چنگال هایتان را هم آماده کنید. وقتی یکبار این روش های آشپزی را برای خوشمزه کردن موادغذایی مفید امتحان کنید دیگر راه برگشت ندارید.

سبزیجات با برگ های سبز تیره

کلم بروکسل، کلم پیچ، اسفناچ و سایر سبزیجاتی که برگ های سبز تیره دارند حاوی مواد گیاشیمی مهمی هستند که طبق گفته های دکتر الیزابت جانسون، متخصص آزمایشگاه تغذیه معدی-روده ای در تافتز (Tufts) می تواند از کوری ناشی از بالا رفتن سن جلوگیری کند. این نوع سبزیجات همچنین سرشار از ویتامین A و C، فیبر، فولات و منیزیم هم می باشند.

Ihsan بازدید : 149 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

دانستنی های مذهبی در مورد عید غدیر

اشاره

رخداد غدیر در ذى‏الحجه سال دهم هجرى، تنها یک حادثه تاریخى نیست؛
غدیر، تنها نام یک سرزمین نیست، یک تفکر است؛
نشانه‏اى است از تداوم خط نبوت؛
چشمه‏اى است که تا پایان هستى مى‏جوشد؛
غدیر، روز اکمال دین، اتمام نعمت و موجب خشنودى خداست؛
روز بزرگ، روز گشایش و روز تکامل است؛
غدیر، نه تاریخ است، نه جغرافیا و نه روایت، بلکه ولایت است؛
پیشوند غدیر، رسالت است و پسوند آن، ولایت و امامت.

Ihsan بازدید : 124 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

مطالب جالب در مورد عید غدیر

ویژگى‏هاى على علیه‏السلام از دیدگاه رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم

حضرت محمد صلی الله علیه و آله بارها با اشاره به موقعیت معنوى امام على علیه‏السلام ، بر فضیلت‏هاى آن حضرت و وصى بودن ایشان تأکید ورزیده است. آن حضرت در گفتارى به دخترش، فاطمه علیهاالسلام مى‏فرماید: «اى فاطمه! آیا خشنود نیستى من تو را به همسرى کسى درآوردم که اسلامش پیش‏تر از دیگران و دانشش بیشتر از همگان است؟ به راستى، خداى تعالى به اهل زمین توجه فرمود و از میان ایشان، پدرت را برگزید و او را پیامبر قرار داد. بعد دوباره به آنها توجه فرمود و از ایشان شوهرت را برگزید و او را وصى قرار داد.» سپس رسول خدا صلی الله علیه و آله فرمود: «اى فاطمه! به راستى براى على فضیلت‏هایى است که هیچ‏کس آن را ندارد: تو که بانوى زنان بهشتى، همسر او هستى. دو نتیجه و زاده رحمت، حسن علیه‏السلام و حسین علیه‏السلام که فرزندزادگان من هستند، فرزندان او هستند. برادرش، جعفر بن ابى‏طالب کسى است که با دو بال در بهشت آراسته گردیده است و با فرشتگان هر کجا خواهد، پرواز مى‏کند. علم اولین و آخرین نزد اوست. او نخستین کسى است که به من ایمان آورد. او آخرین کسى است که هنگام مرگ با من دیدن مى‏کند. او وصى من و وارث همه اوصیاست».

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 479
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 54
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 142
  • باردید دیروز : 243
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,323
  • بازدید ماه : 1,026
  • بازدید سال : 25,629
  • بازدید کلی : 237,563