loading...
فانی فور فان
Ihsan بازدید : 127 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

زمین، تنها خانه‌ی عزیز ماست. تمام عشق‌ها، خاطرات، لبخندها، اشک‌ها، خشم‌ها و امیدهایمان در این نقطه‌ی آبی کمرنگ معلق در فضا شکل گرفته است. حس وحشت از طوفان‌ها و لرزه‌هایش ما را از حس خوب امنیت از گام برداشتن رویش غافل نمی‌کند. از آن بالا، سوای خشونت‌‌ها و خشم‌ها تنها زیباییش به چشم ماهواره‌ها می‌آید. مجله تایم، ۲۰ عکس زیبای ماهواره ای از سیاره زمین با عنوان "خانه" را جدیداً منتشر کرده که در ادامه‌ی ایمیل تقدیم شما دوستان پرشین استار می شود.


یک دژ مستحکم در شهر حلب سوریه که در دوران قرون وسطی ساخته شده

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

Ihsan بازدید : 468 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

هرچند که می‌گویند زمین کوچک و گرد است، اما دیدن زیبایی‌های آن، هنوز هم می‌تواند شگفت‌آور و شیرین باشد. شرایط اقلیمی و آب و هوایی و تغییر فصل‌ها، می‌تواند جذابیت های زیادی در چشم‌اندازها ایجاد کند. برخی از تصاویر این ایمیل، به‌طور کاملاً طبیعی به‌ وجود آمده‌اند و در برخی، نقش انسان پایه‌گذار زیبایی ایجاد شده است. شاید با دیدن این تصاویر، شوق سفر و دیدار این مکان‌ها از نزدیک، برای‌تان زنده شود.

کوه رورایما در آمریکای جنوبی

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

برای دیدن بقیه عکس ها به ادامه مطلب بروید ... تشکر ...

Ihsan بازدید : 252 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

هتل پنج ستاره و لوکس شاهزاده کنستانس (The Constance Le Prince) در شبه جزیره دور افتاده در محاصره سواحل شن سفید و تالاب آرام و در فاصله 45 کیلومتری از فرودگاه و 35 کیلومتری از پایتخت جزیره موریس(پورت لوئیس) قرار گرفته است. این هتل در 60 هکتار از زمین های خصوصی است که به طور کامل دست نخورده واقع شده و با بیش از 89 اتاق و سوییت جزء گرانترین و لوکس ترین هتل های جزیره موریس محسوب میشود.

موریس کشوری جزیره‌ای است در جنوب غربی اقیانوس هند و در حدود ۹۰۰ کیلومتر در شرق ماداگاسکار. این جمهوری بجز جزیره موریس شامل جزیره‌های سنت برندون و رودریگوئس و جزائر آگالگا نیز می‌شود. موریس بخشی از جزایر ماسکارین بشمار می‌رود و جزیره فرانسوی رئونیون در ۱۶۰ کیلومتری جنوب غربی آن قرار دارد. این جزیره را پرتغالیان در ۱۵۰۵ میلادی کشف کردند و سپس در سال ۱۶۳۸ به مستعمره هلندیان تبدیل شد. هلندیان این مستعمره را به افتخار شاهزاده موریس ناساو، جزیره موریس نامیدند.

موریس از جاذبه‌های توریستی متنوع و شگفت انگیزی بهره مند می‌باشد؛ علاوه بر سواحل بسیار زیبا، رودخانه، مرداب، کوه، جنگل‌های زیبا، گونه‌های جانوری و گیاهی فراوان، دهانه‌های آتشفشانی، آبشار و آثار تاریخی را نیز می‌توان در این جزیره رویایی مشاهده نمود. سازمان جهانی جهانگردی موریس را به عنوان یکی از ده مقصد برتر توریستی دنیا معرفی نموده‌ است. مارک تواین، نویسنده مشهور آمریکایی، خالق آثاری از قبیل ماجراهای تام سایر، هاکلبری فین، شاهزاده و گدا جزیره موریس را چنین توصیف نموده ‌است: "موریس نمونه‌ای از بهشت روی زمین است."

براي ديدن عكس ها به ادامه مطلب برويد ... تشكر ...

Ihsan بازدید : 162 شنبه 16 آذر 1392 نظرات (0)

طبیعت زیبای گلستان دیدنی های بسیاری دارد ولی جنگل زیبای لوه و آبشار آن چیز دیگری است که تنها با حضور و لمس آن می توان لذت واقعی طبیعت این منطقه را درک کرد. این آبشار در روستایی به همین نام در بیست کیلومتری شرق گالیکش واقع شده و هرساله بازدید کنندگان بیشماری دارد.

آبشار لوه در امتداد یک شیب پلکانی به صورت طبیعی از صخره ها فرو می ریزد و دارای پنج طبقه است که در داخل دره ای به عمق 35 متر و پوشیده از درختان جنگلی از قبیل ممرز، افرا و توسکا واقع شده است که بلندترین آبشار این مجموعه دارای ارتفاع 75 متر می باشد. همجواری آبشار لوه با پارک ملی گلستان و بزرگراه ارتباطی مشهد مقدس، ارزش توریستی ویژه ای به آن بخشیده است.

برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید ... تشکر

Ihsan بازدید : 156 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (0)
دنیای پرندگان بی شک یکی از دیدنی ترین و مهیج ترین های خلقت می باشد.

   این دنیای زیبا که بسته به هر نوع پرنده از جزئیات خاص و منحصر به فردی برخوردار است که این ویژگی های مختلف بستگی به اشکال و اندازه های پرواز، تغذیه، مبارزه و یافتن غذاهای در زیستگاه طبیعی پرندگان دارد.

تصاویر زیر بخش کوچکی از این دنیای زیبا می باشد که نشان از اوج زیبایی خلفت خداوند دارد.
تصاویری از پرنده های نادر و صحنه هایی نادیده و منحصر به فرد.

اوج زیبایی خلفت خداوند در این پرندگان
برای دیدن بقیه عکس ها به ادامه مطلب بروید... تشکر ...
Ihsan بازدید : 135 پنجشنبه 14 آذر 1392 نظرات (0)

تعداد دریاچه‌های زیبای جهان که رنگارنگی‌شان چشم‌ها را خیره کرده بی‌شمار است و نکته قابل توجه در این است که رنگ آب آنها به کل با رنگ معمول آب تفاوت دارد. نمای رنگ‌ها چهره‌ای بی‌ نظیر به ظاهر و تصویر دریاچه اضافه می‌کند که چشم انداز این دریاچه‌ها را کامل‌تر می‌نماید. لطفا در این سفر رنگارنگ به ما بپیوندید تا شما را با این چشم اندازهای دلنشین آشنا کنیم. در عین حال دلیل این تفاوت رنگ را نیز بررسی خواهیم کرد.

لاگونا ورده (Laguna Verde)
لاگونا ورده دریاچه آب شوری است که در جنوب غربی جلگه‌های فوقانی بولیوی قرار گرفته است. معنای لغوی نام این دریاچه در زبان اسپانیولی مرداب سبز رنگ است که اشاره به بازتاب سبزگون آب این دریاچه دارد. این دریاچه در دامنه آتشفشان لیکانکابور(Licancabur) قرار گرفته است و منظره سبز رنگ آب آن به دلیل آثار باقی مانده آتشفشانی است که حاوی رسوبات مس می‌باشند. این دریاچه رنگارنگ همچنین به دلیل زیبایی مناظر اطراف و نیز چشمه‌های آب گرمش به شهرت رسیده است.

عکس های زیباترین دریاچه های ایران و جهان

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 479
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 54
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 243
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,225
  • بازدید ماه : 928
  • بازدید سال : 25,531
  • بازدید کلی : 237,465